fbpx

Audyt

Prowadzenie wielokanałowej komunikacji w mediach społecznościowych może powodować wiele problemów, nieścisłości oraz chaos.

Potknięcia nieobce są nawet najlepszym, a dokładna analiza profili SoMe zainspiruje do wdrożenia nowych, efektywnych rozwiązań, pomoże zoptymalizować czas pracy oraz wskaże źródła problemów, które utrudniają skuteczne działania marketingowe.

Co weryfikuje audyt działań?

  • Czy dobrana komunikacja jest odpowiednia do grupy docelowej?
  • Czy publikowane treści graficzne są atrakcyjne dla odbiorców marki?
  • Czy media społecznościowe zostały odpowiednio zoptymalizowane np. pod kątem bezpieczeństwa, czy filtrowania treści?
  • Czy płatna promocja przepala budżet i jak można ją poprawić?
  • Czy firma dociera faktycznie do grupy osób zainteresowanej jej produktami?
  • Jakie działania zostały poprowadzone dobrze i należy je kontynuować?

Dzięki przeprowadzonemu przeze mnie audytowi, przedstawię szczegółową analizę dotychczasowej sytuacji oraz rekomendacje na przyszłość.

Audyt social media dedykowany jest małym i średnim przedsiębiorstwom, które już prowadzą działania na platformach mediów społecznościowych i chciałby je usprawnić i spojrzeć na nie świeżym okiem. Pomoże im to udoskonalić komunikację, poprawić wizerunek oraz prowadzić działania nastawione na jasno określony cel biznesowy

Sprawdź co mówią o mnie Klienci: KLIK